خط خدماتی چیست

در مقاله قبلی توضیح دادیم که پنل پیامک چیست و چه استفاده هایی از آن دارد و نحوه خرید و استفاده به چه شکل است .

در این مطلب سعی بر این داریم که توضیح کاملی در مورد اینکه خط خدماتی چیست و چطور میتونیم این نوع خطوط رو از آی تی پیامک داشته باشیم بنویسیم .

خط خدماتی چیست

خط های خدماتی چیست ؟

در پنل های پیامکی دو نوع سرشماره وجود دارد که یکی خدماتی و دیگری تبلیغات می باشد .

خط خدماتی جهت استفاده برای افرادی کاربرد دارد که نیاز دارند کد فعال سازی و یا تایید شماره موبایل را داشته باشند ارائه میشود که این نوع خطوط هیچگونه مشکل بلک لیست را ندارد و ارسال به صورت کامل انجام میشود .

همچنین میتوانید شرایط کامل خدماتی کردن خطوط پیامکی رو از این لینک مشاهده کنید .

نحوه سرعت در خط خدماتی به چه شکل است ؟

بسیاری بر این باورند که اگر خطوط خدماتی که به صورت اشتراکی ارائه میشود را دریافت کنند به نسب خط خدماتی اختصاصی از سرعت ارسال پایین تری برخوردار است .

اما این فکری اشتباه است . چون خط خدماتی که از آی تی پیامک دریافت میکنید قابلیت ارسال چندصد پیامک را به صورت همزمان دارد و هیچ کدام از خطوط آی تی پیامک محدودیتی در ارسال ندارد .

همانطور که هیچگونه محدودیتی در هاست پلسک یا هاست سی پنل که توسط گروه آی پی هاست ارائه میشود ندارید ، در استفاده از خطوط اختصاصی آی تی پیامک نیز هیچگونه محدودیتی ندارید .

خط خدماتی چیست

ارسال اس ام اس تبلیغاتی با خط خدماتی

ارسال هر نوع پیامک تبلیغاتی از طریق خط اختصاصی در آی تی پیامک ممنوع است چون طبق قوانین کشور ما ، ارسال اس ام اس تبلیغات با این نوع خطوط را منع کرده است

و تنها زمانی میتوانید از خط اختصاصی استفاده کنید که برای اطلاع رسانی مانند وریفای شماره موبایل ، کدرهگیری محصول ، اطلاعیه مدرسه ، تبریک تولد و … استفاده کنید

در صورتی که هرگونه سوال در مورد خطوط پیامک داشتید می توانید با کارشناسان آی تی پیامک تماس بگیرید . 02196869999

خط خدماتی چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *