پنل پیامک چیست

قبل از هر صحبتی در مورد اینکه پنل پیامک چیست ، توضیح مختصری در رابطه با پیامک دهیم.

پیامک در سال 1984 توسط ماتی ماکونن ثبت شد که بعدها در سال 1992 اولین پیامک توسط بریت نیل پاپ‌ وورس با عنوان کریسمس مبارک ارسال شد.

پنل پیامک

پنل پیامک یک نرم افزار تحت وب و آنلاین میباشد که در آن شما میتوانید به ارسال پیامک برای تمام شماره های موبایل داخل کشور و با سرعت فوق العاده بالا پیامک ارسال کنید. همچنین این پیامک ها میتوانند پیامک های تبلیغاتی – خدماتی و هر پیامک دیگری باشند. پنل پیامک “آی تی پیامک” (itpayamak.com) ارسال پیامک را در هر لحظه برای شما عزیزان فراهم کرده که بتوانید به راحتی و با چند کلیک ارسال پیامک را از طریق پنل پیامک اختصاصی خودتان انجام دهید.

پیامک چیست

چرا پنل پیامک آی تی پیامک

آی تی پیامک با در اختیار قراردادن خط اختصاصی پیامک برای تمامی مشتریانش خود را متمایز کرده که همین امر باعث شده تا بیش از 13 سال در کنار شما عزیزان باشیم .

پیامک چیست

امکانات پنل پیامک آی تی پیامک

تمامی امکانات آی تی پیامک به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد .

در پنل پیامک آی تی پیامک هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. ارسال پیامک از روی نقشه – ارسال پیامک به اصناف – ارسال پیامک به شهر – ایجاد دفترچه تلفن – پیامک مناسبتی – ارسال پیامک یادآوری – پیامک قرعه کشی – ارسال پیامک نظرسنجی و بسیاری از امکانات دیگری که بعد از خرید پنل پیامک میتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید .

حال که با مقاله پنل پیامک چیست آشنا شدید میتوانید با مراجعه به صفحه اصلی پنل پیامک مورد نظرتان را سفارش دهید و در کمتر از چند دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید .

همچنین اگر طراح سایت هستید و نیاز به یک هاست پرسرعت و امن دارید میتوانید با گروه آی پی هاست همکاری کنید و هاست سی پنل یا هاست پلسک با انواع پلن ها را سفارش دهید .

و اگر کارفرما هستید و نیاز به طراحی سایت دارید میتوانید از گروه مای مشتری مشاوره بگیرید و در کمترین زمان ممکن سایت متناسب با نیازتان را داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *